Bolu’da YKS’ye giren bir öğrenci, A Milli Takım’ın Paraguay yenilgisi sonrası “Böyle ruhsuz takım görmedim” diyerek hayal kırıklığını dile getirdi. Sınav öncesi moralinin bozulduğunu belirtti.
Bolu’da Yükseköğretim Kurumları Sınavı’na (YKS) giren bir öğrenci, A Milli Takım’ın Paraguay’a yenilerek Dünya Kupası’na veda etmesinin moralini bozduğunu belirtti. Sınav öncesinde maçı izleyen Emir Özkan, “Bütün moralimizi bozdular. Biz buradan destek veriyoruz, adamların hiç umurunda değil” diyerek sitem etti.
Öğrenci Özkan, bir yıl süren hazırlıkların ardından antrenörlük bölümünü kazanmayı hedeflediğini söyledi. Spor Bilimleri Fakültesi’ne (BESYO) hazırlanan Özkan, Temel Yeterlilik Testi (TYT) odaklı çalıştığını ifade etti.
YKS’nin ilk oturumu TYT, Türkiye genelinde olduğu gibi Bolu’da da saat 10.15’te başladı. Sınav kuralları gereği saat 10.00’dan sonra adaylar salonlara alınmadı. Ancak Özkan, sınavın yanı sıra milli takımın aldığı yenilginin de kendisini olumsuz etkilediğini dile getirdi.
Sabah erken saatte uyandığını belirten Özkan, milli takımın ruhsuz bir oyun sergilediğini ve bunun moralini bozduğunu vurguladı. Özkan, “Aklım orada, biz buradan destek veriyoruz, adamların hiç umrunda değil” şeklinde konuştu. Sınava giren adaylar içeride ter dökerken, aileleri de dışarıda dua ederek bekleyişlerini sürdürdü.
Reklam & İşbirliği: [email protected]